Proprietara unei cafenele din Tokyo a găsit o metodă inedită de a-și atrage clienți. Ea a cumpărat două capre pe care clienții le pot mângâia sau pe care le pot scoate la o plimbare, scrie Reuters.
Rena Kawaguchi a cumpărat cele două capre, Sakura și Chocolat (în traducere liberă cireașă și ciocolată), în urmă cu trei ani, în speranța de a atrage clientela pasionată de animale, în special la sfârșit de săptămână când afacerile mergeau din ce în ce mai prost.
„În acea perioadă, cafenelele cu animale erau în mare vogă, acele locuri în care te duceai pentru a te juca cu pisici sau câini. Noi ne-am gândit că un astfel de animal nu ar avea factor de
„Atunci când locuiești la oraș, locurile în care poți sta printre animale sunt atât de îndepărtate, încât rareori ai timp să mergi acolo”, este de părere Kotaro Nakazato, unul dintre clienții cafenelei.
Întreținerea caprelor prezintă, însă, unele dificultăți. Personalul trebuie să le curețe țarcul și să aibă grijă să le dea pastile bogate în proteine pentru a preveni mirosurile urâte.